Opdatering den 24/2 2021: Alle nye og nuværende EUD-elever vil modtage fjernundervisning i hvert fald frem til den 15. marts 2021. Alle AMU-kursister og kursister på Åben Uddannelse vil få nærmere besked. Certifikatkurser gennemføres som planlagt. LÆS MERE

Hvad skal du lave i din sommerferie?

Hvis du er mellem 12-16 år, så har vi et rigtig godt forslag. Vi er nemlig glade for at kunne invitere dig på JU SOMMERCAMP med masser af sjove dyr, store maskiner, nye venner og oplevelser, du med garanti aldrig glemmer!

Du kan fx blive bedste venner med en ged, prøve at malke en ko, holde en slange, sove med dyrene, makke i vores store maskiner og endda testkøre dem. Uanset, hvad du synes er sjovest, så lover vi, at du får en masse uforglemmelige oplevelser. Om aftenen hygger vi om bålet, du møder en masse nye venner og prøver ting, du helt sikkert aldrig har prøvet før.

Camp'en foregår på Bredballegård, hvor alle dyr, maskiner og faciliteter også er. Så du bor altså lige midt i, hvor det hele foregår.

Se det foreløbige program her

Hvor foregår JU SOMMERCAMP?

Bredballegård
Nymarksvej 65
8320 Mårslet

Overnatning

Du må sove i maskinhallen mellem vores mange seje traktorer og andet udstyr. Du kan også vælge at tage dit eget telt med. Husk sovepose og liggeunderlag.

Hvornår kan jeg komme på JU SOMMERCAMP?

Tirsdag den 29. juni - fredag den 2. juli 2021

Hvordan melder jeg mig til?

Klik her for at forhåndstilmelde dig JU SOMMERCAMP 2021:

TILMELD

Hvad koster det?

Prisen er 1500 kr. pr. person inkl. alle oplevelser, kost og logi.

Program

Har du nogen spørgsmål, så er du meget velkommen til at kontakte vores søde tovholder/madmor på camp'en:

Anne-Marie-Thomassen.jpg
Anne-Marie Thomassen