Opdatering den 19/4 2021: Fra og med onsdag d. 21. april må alle EUD- og EUX-elever møde 100% ind til fysisk undervisning. AMU-kursister må nu møde ind 80% til fysisk undervisning. LÆS MERE

Rundvisning med studievejleder - i Beder

Til dig som er interesseret i vores grønne erhvervsuddannelser, så arrangerer vores studievejledere jævnligt en rundvisning på skolen.

Hver anden gang foregår rundvisningen på skolen i Beder og hver anden gang på skolen/gården, Bredballegård, ved Mårslet. I Beder har vi uddannelserne: Anlægsgartner, gartner og skov- og naturtekniker og på Bredballegård har vi uddannelserne: Landmand, jordbrugsmaskinfører, dyrepasser og hestemanager.

Dagens rundvisning er i Beder, hvor du vil blive præsenteret for faciliteterne og høre om uddannelserne inden for anlægsgartner, gartner og skov- og naturtekniker. Du kan selvfølgelig også stille spørgsmål til vores landbrugsfaglige uddannelser.

Tid og sted:

Hvornår: Torsdag d. 6. maj kl. 10.00-12.00
Hvor:
Damgårds Allé 5, 8330 Beder

Brug af mundbind:

På Jordbrugets UddannelsesCenter Århus skal alle elever, kursister, ansatte og gæster bære mundbind på skolens gange, indendørs fælles opholdsarealer samt kantine.

Tilmelding:

Tilmeld dig og få svar på alle dine spørgsmål om uddannelsesvalg, adgangskrav, særlige uddannelsesforløb og meget mere. Tilmelding til rundvisningen er nødvendig. Ønsker du at komme med, så skal du blot trykke på knappen herunder:

Book en rundvisning

På rundvisning møder du