Opdatering den 13/1 2021: Alle nye og nuværende EUD elever vil modtage fjernundervisning indtil den 7. februar 2021. Alle AMU kursister og kursister på Åben Uddannelse vil få nærmere besked. Certifikatkurser gennemføres som planlagt. LÆS MERE

Rundvisning med studievejleder - i Beder

Vores studievejledere arrangerer en gang om måneden en rundvisning på skolen.

Hver anden gang foregår rundvisningen på skolen i Beder og hver anden gang på skolen/gården, Bredballegård, ved Mårslet. I Beder har vi uddannelserne: Anlægsgartner, gartner og skov- og naturtekniker og på Bredballegård har vi uddannelserne: Landmand, jordbrugsmaskinfører, dyrepasser og hestemanager.

Dagens rundvisning er i Beder, hvor du vil se faciliteterne og høre om uddannelserne inden for anlægsgartner, gartner og skov- og naturtekniker.

Tid og sted:

Hvor: Damgårds Alle 5, 8330 Beder
Hvornår: Torsdag d. 6. maj kl. 10.00-12.00

Brug af mundbind:

På Jordbrugets UddannelsesCenter Århus skal alle elever, kursister, ansatte og gæster bære mundbind på skolens gange, indendørs fælles opholdsarealer samt kantine.

Tilmelding:

Tilmeld dig og få svar på alle dine spørgsmål om uddannelsesvalg, adgangskrav, særlige uddannelsesforløb og meget mere. Du kan selvfølgelig også stille spørgsmål til vores landbrugsfaglige uddannelser.

Tilmelding til rundvisningen er nødvendig. Ønsker du at komme med, så skal du blot trykke på knappen herunder:

Book en rundvisning

På rundvisning møder du