Opdatering den 13/1 2021: Alle nye og nuværende EUD elever vil modtage fjernundervisning indtil den 7. februar 2021. Alle AMU kursister og kursister på Åben Uddannelse vil få nærmere besked. Certifikatkurser gennemføres som planlagt. LÆS MERE

Virtuel uddannelsesmesse den 28. januar

Torsdag den 28. januar fra kl. 16.00-19.00 inviterer vi dig til virtuel uddannelsesmesse på JU Århus. Deltag online og bliv klogere på, om en grøn karrierevej er noget for dig.

På Jordbrugets UddannelsesCenter Århus (JU Århus) finder du alle jordens uddannelser. Du kan uddanne dig til anlægsgartner, gartner, landmand og jordbrugsmaskinfører, og du kan begynde på grundforløbet til skov- og naturtekniker, hestemanager eller dyrepasser.

Du kan også tage en EUD 10 Green (Grøn 10. klasse), eller en Grøn EUX, hvor du får både en studentereksamen og et svendebrev på én gang.

Hør nærmere om vores uddannelser

Klik ind og hør nærmere om de forskellige uddannelser og bliv klogere på dine grønne muligheder til Uddannelsesmesse. Du vil møde vores studievejledere, og de vil fortælle nærmere om vores uddannelser.

Vi har delt det op således, at du enten kan vælge at høre nærmere om vores uddannelser inden for landbrug og dyr (landmand, jordbrugsmaskinfører, dyrepasser og hestemanager) eller vores uddannelser til gartner, anlægsgartner og skov- og naturtekniker. Ved tilmelding vælger du, hvilken uddannelsesretning, du gerne vil høre om.

Tilmeld dig uddannelsesmessen

Det er muligt at tilmelde sig enten kl. 16:00 eller kl. 17:30. Vælg venligst tidspunkt og studieretning herunder.

Uddannelserne: Anlægsgartner, gartner og skov- og naturtekniker.

Start kl. 16:00

Start kl. 17:30

Uddannelserne:
Landmand, jordbrugsmaskinfører, dyrepasser og hestemanager.

Start kl. 16:00

Start kl. 17:30

TILMELD

Til Åben Skole kan du få en snak med vores studievejledere:

Mette-Christensen.jpg
Mette Christensen