• Nyheder >
  • Faglærte gartnere i 2022

Faglærte gartnere 2022

01-04-2022

Torsdag d. 31. marts 2022 fejrede vi vores nye faglærte gartnere med en dimissionshøjtidelighed i Beder.

Havecenter

Fra venstre:
Kenneth Sejr Kristensen, Mette Lykke Tarlev, Christian Strårup Lund, Savannah Sørensen, Cassandra Felicia Rasmussen, Signe Kaae Nørgaard Petersen, Natasha Grøn Thorsen, Emma Møller Jensen og Rasmus Hvidberg-Hagen

Planteskole

Fra venstre:
Timon Bude Christensen, Tobias Laulund Sørensen, Maria Ladehoff Sørensen, Thor Müller Andreassen, Thomas Revell Land Gregersen, Kasper Nyberg, Mads Hagbard Kristensen, Sara Scharling Vestergaard, Isa Edelbo Rasmussen, Mette Bækmark Bisper, Julie Smith Pedersen, Helle Hørdum Poulsen, Albert Giedekier Nielsen, Michael Bech Christensen, Emma Jefsen Brodersen og Nanna Norlyk Jeppesen

Væksthus

Fra venstre:

Alexandra Mantovani, Frederik Nyholm Jacobsen, Stine Nielsen, Marianne Sørensen, Janni Vistoft Rahbek Pedersen, Jacob Hubert Jørgensen, Alexander Nørgaard Kyndi, Amalie Lenchler Poulsen, Kinssley Muriithi Kimere, Jes Georgsen, Christina Houtved Müllertz og Lord Anthony Shevlin

Internationalt
22-11-2023
1. og 2. præmie for bedste historie og film om oplæringsophold i udlandet
D. 22. november var to gartnerelever fra JU til præmieoverrækkelse i København. De havde nemlig vundet henholdsvis 1. og 2. præmien i to forskellige kategorier i årets OPU-konkurrence.
10-11-2023
Få to uddannelser i én med en grøn EUX
Vi udbyder nu en fuld EUX på gartner- og anlægsgartner-uddannelserne med start fra sommeren 2024.
08-11-2023
JMF-elever zoomer ind på gule maskiner
De Gule Uger er et af højdepunkterne uddannelsen for mange af eleverne, da de får lov at arbejde med de store entreprenørmaskiner i grusgraven i en hel uge.