• Nyheder >
  • Faglærte gartnere i 2022

Faglærte gartnere 2022

01-04-2022

Torsdag d. 31. marts 2022 fejrede vi vores nye faglærte gartnere med en dimissionshøjtidelighed i Beder.

Havecenter

Fra venstre:
Kenneth Sejr Kristensen, Mette Lykke Tarlev, Christian Strårup Lund, Savannah Sørensen, Cassandra Felicia Rasmussen, Signe Kaae Nørgaard Petersen, Natasha Grøn Thorsen, Emma Møller Jensen og Rasmus Hvidberg-Hagen

Planteskole

Fra venstre:
Timon Bude Christensen, Tobias Laulund Sørensen, Maria Ladehoff Sørensen, Thor Müller Andreassen, Thomas Revell Land Gregersen, Kasper Nyberg, Mads Hagbard Kristensen, Sara Scharling Vestergaard, Isa Edelbo Rasmussen, Mette Bækmark Bisper, Julie Smith Pedersen, Helle Hørdum Poulsen, Albert Giedekier Nielsen, Michael Bech Christensen, Emma Jefsen Brodersen og Nanna Norlyk Jeppesen

Væksthus

Fra venstre:

Alexandra Mantovani, Frederik Nyholm Jacobsen, Stine Nielsen, Marianne Sørensen, Janni Vistoft Rahbek Pedersen, Jacob Hubert Jørgensen, Alexander Nørgaard Kyndi, Amalie Lenchler Poulsen, Kinssley Muriithi Kimere, Jes Georgsen, Christina Houtved Müllertz og Lord Anthony Shevlin

17-01-2023
JMF-elever forbereder sig til en sikker G-dag
Vi nærmer os 1. februar og G-dag, hvor sæsonen for gylleudbringning går i gang. Hvert år går der dog skår i glæden, når vi hører om gyllegasulykker, der er skyld i dødsfald, eller at nogen har sin mistet førlighed.
12-01-2023
Stærke rollemodeller for anlægsgartnerfaget til DM i Skills
Casper og Anton til stiller op DM i Skills, og de er lige nu i fuld gang med træningen.
30-11-2022
JMF'ere i grusgraven med gule entreprenørmaskiner
Et stort hold på 2. hovedforløb med 31 jordbrugsmaskinførerelever, en grusgrav og en pokkers masse entreprenørmaskiner.