• Nyheder >
  • Dimission for nyudlærte jordbrugsmaskinførere

Fejring af nyudlærte jordbrugsmaskinførere

25-02-2022

Torsdag d. 24. februar 2022 fejrede vi vores 18 nylærte jordbrugsmaskinførere med en dimissionshøjtidelighed på Bredballegård.

Fra venstre mod højre forreste række:
Magnus Melgaard – I/S Ole & Jens Jensen, Carl Peter Holmgaard Mortensen – Kremmer Jensen ApS Entreprenør & Maskinstation, Frederik Jensen – Brdr. Thorsen I/S, Christian Becker Rasmussen – Dyrbjerggaard Maskinstation A/S, Jonas Krog Nielsen – Lunde Maskinstation v/Jacob Ravn, Nikolai Gedsø – Gårdejer Steen Nørgård, Lasse Bæk – Vesthimmerlands Maskinstation A/S, Dennis Vollesen Schønberg – Kjeld Lauritzen, Mikkel Møller Hansen – Hyrup Maskinstation A/S, Nich Nørgreen Koor – Malling Landbrug ApS, Sigurd Juhl Jensen – Landmand Jacob Ulv Christensenog Max Frederiksen – faglærer.

Fra venstre mod højre bagerste række:

Søren Vedel Kristensen – Hvenemose Maskinstation v/Hans Hvenemose Jensen, Jack Kaalberg – P C Maskinudlejning v/Poul Christensen, Brian Nørgaard Jørgensen – I/S Ole & Jens Jensen, Jeppe Vitten Jensen – I/S Kuhr, Hedegård, Mathias Kragh Esbensen – Nr. Felding Maskinstation v/Sten Schubert, Rasmus Lundgren Terp – Søren H. Nielsen og Louis Juhl Jensen – Hans Tobiasen P/S

Modtagerne af Den Gyldne Plovspids

Fra venstre mod højre:

Mikkel Møller Hansen
Hyrup Maskinstation A/S

Carl Peter Holmgaard Mortensen
Kremmer Jensen ApS Entreprenør & Maskinstation fra Samsø

Sigurd Juhl Jensen
Jacob Ulv Christensen ved Tjæreborg

Rasmus Lundgren Terp
Søren H. Nielsen ved Gedsted

17-01-2023
JMF-elever forbereder sig til en sikker G-dag
Vi nærmer os 1. februar og G-dag, hvor sæsonen for gylleudbringning går i gang. Hvert år går der dog skår i glæden, når vi hører om gyllegasulykker, der er skyld i dødsfald, eller at nogen har sin mistet førlighed.
12-01-2023
Stærke rollemodeller for anlægsgartnerfaget til DM i Skills
Casper og Anton til stiller op DM i Skills, og de er lige nu i fuld gang med træningen.
30-11-2022
JMF'ere i grusgraven med gule entreprenørmaskiner
Et stort hold på 2. hovedforløb med 31 jordbrugsmaskinførerelever, en grusgrav og en pokkers masse entreprenørmaskiner.