Kom til Åben Skole d. 27. maj og oplev alle vores uddannelser på én gang. LÆS MERE

Deltagervilkår IV

Her kan du læse de gældende deltagervilkår for IV-kurserne med fuld deltagerbetaling på Jordbrugets Uddannelsescenter Århus.

Tilmelding

Tilmelding til brugerbetalte kurser sker direkte på ju.dk eller ved at kontakte skolen. Du modtager indkaldelse til kursus og en faktura cirka 2-3 uger inden kursusstart. Sidste tilmeldingsfrist er 14 dage før kursusstart. Det er dog muligt at eftertilmelde, hvis der fortsat er ledige pladser på kurset. Optagelse på et kursus sker efter først til mølle princippet. Ved overtegning oprettes ventelister.

Deltagerbetaling

Prisen på det aktuelle kursus oplyses på ju.dk. Betaling af kursusafgiften skal ske umiddelbart efter modtagelse af faktura.

Hvis vi har plads, kan du inden kursusstart bestille overnatning under kurset. Prisen er 300,- ex. moms pr. nat for et enkeltværelse. Morgenmad er ikke med i prisen.

Framelding

Bliver du forhindret i at deltage, skal framelding ske skriftligt til Jordbrugets Uddannelsescenter Århus. Ved framelding senere end 2 uger før kursusstart betales et gebyr på 300,-. Ved framelding senere end 1 uge før kursusstart refunderes deltagerbetaling ikke.

Aflysning

Jordbrugets Uddannelsescenter Århus forbeholder sig retten til at aflyse et planlagt kursus for eksempel ved for få tilmeldinger. Kursusaflysning sker senest 10 dage inden kursusstart.

I særlige tilfælde, for eksempel ved akut sygdom hos underviser, kan senere aflysning forekomme. Kursisten vil her få tilbudt et nyt, tilsvarende kursus eller refundering af kursusafgiften.

Generelt
05-05-2021
Info vedr. COVID-19 situationen
Vi opdaterer løbende omkring, hvad restriktionerne betyder for vores elever og kursister.
25-03-2021
21 nye faglærte gartnere klar til at indtage erhvervet
De klarede sig flot gennem deres sidste eksamen, og de er færdige på skolebænken for nu.
26-02-2021
24 nye faglærte jordbrugsmaskinførere fra JU Århus
Alle slap godt gennem nåleøjet. Vi kan sige tillykke til den første kvindelige JMF-dimittend i ca. 15 år.

Åben Skole, Forår 2021
27-05-2021
Oplev alle vores uddannelser på én gang.
JU SOMMERCAMP 2021
29-06-2021