Opdatering den 24/2 2021: Alle nye og nuværende EUD-elever vil modtage fjernundervisning i hvert fald frem til den 15. marts 2021. Alle AMU-kursister og kursister på Åben Uddannelse vil få nærmere besked. Certifikatkurser gennemføres som planlagt. LÆS MERE
  • Nyheder >

Key Action 3 projektet skudt i gang med et online kick-off møde

27-01-2021

Fra d. 11.-13. januar 2021, deltog vi online i et tre-dages kick-off møde omkring Key Action 3 projektet “European Platform for Urban Greening”. Et projekt under @Erasmus+, som vi er partnere på i tæt samarbejde med OKNygaard A/S.

Det var et spændende første spadestik sammen de andre partnere fra Tjekkiet, Finland, Holland og Spanien. Sammen vil skabe en europæisk platform for grøn byfornyelse, og det kræver hårdt arbejde og tætte relationer partnerne imellem. Målet med platformen er at højne kvalifikationsniveauet blandt faglærte, så vi i fremtiden kan håndtere biodiversitet, klimatilpasning, byliv og byøkologi.

Leonie Haas har med sin fine illustration fanget essensen af de overvejelser, som vi diskuterede på mødet.

Er udlandspraktik noget for dig?

Synes du udlandspraktik lyder spændende, så kan du læse mere om mulighederne for et praktikophold i udlandet på vores uddannelser.

Udlandspraktik