Magnus og Nikolaj skal kæmpe om at blive Danmarks bedste anlægsgartnere til DM i Skills fra d. 17.-20 april. LÆS MERE

Bibliotek

Skolen har sit eget bibliotek. Biblioteket ligger på afdelingen i Beder og er et fagbibliotek med bøger og tidsskrifter om emner inden for hele det grønne område. Nogle af bøgerne er så specielle, at de ikke findes på andre biblioteker i Danmark, og du kan finde masser af brugbar viden i bogreolerne, for eksempel i forbindelse med opgaveskrivning.

Det er Mette, der er skolens bibliotekar, og hun står altid klar til at hjælpe dig, hvis du leder efter noget bestemt eller bare "noget om". På biblioteket kan du også få hjælp til materialesøgning i forskellige databaser, eller du kan tage en lille pause og læse det nyeste nummer af dit foretrukne fagblad i bibliotekets røde sofa.