Vores talentfulde anlægsgartnerelever, Magnus og Nikolaj, har vundet DM i Skills🥇 LÆS MERE

Sandkassen og udearealer

De indendørs øvearealer til anlægsgartneropgaver kalder vi for Sandkassen. Sandkassen er en stor hal med sandbund, hvor man kan øve sig i at lave belægning og bygge haveanlæg.

Med til anlægsgartnernes øvearealer hører også tre store udendørs pladser, man kan være kreativ på, et område med temahaver, der lægges om af og til, og alle skolens øvrige grønne områder.

Anlægsgartnerne har selvfølgelig også deres egen maskinpark med forskellige entreprenørmaskiner og et værksted til vedligehold af værktøj og mindre maskiner.
Skolen har et godt samarbejde med en række virksomheder, som betyder, at elever og kursister har adgang til noget af det allernyeste udstyr på markedet.