Vores talentfulde anlægsgartnerelever, Magnus og Nikolaj, har vundet DM i Skills🥇 LÆS MERE

Maskinpark

Skolen har sin egen maskinpark med forskellige landbrugsmaskiner. Maskinparken finder du på afdelingen Bredballegård. Bredballegård er skolens eget landbrug, hvor vi bruger maskinerne, når vi høster, sår og klargør vores markarealer. Derudover bliver maskinerne også brugt i undervisningen, fx når jordbrugsmaskinførerne har maskinteknik og skal lære at skille en motor ad eller at køre med gps-styring.

Vores maskiner har mange farver. Selvom vi godt ved, at det næsten ikke går an at blande de grønne med de røde. Vi synes bare, det er vigtigt, at der er noget for alle. Det er også derfor, at vi både har gamle og helt nye maskiner, for de kan bruges til noget forskelligt. Og det tror vi på, man får mest ud af.